Меню
Меню сайту
Закрити

Адреса сервісного центру:
м. Київ, вул. Анни Ахматової, 30
метро «Позняки»

Контактні телефони:

Додаткова інформація:
Потрібна консультація? Телефонуйте!

Гарантія на ремонт техніки Apple від Truetone Service

Великий досвід у ремонті техніки Apple, обов’язкова сертифікація співробітників технічного персоналу – дає можливість бути впевненим в якісному ремонті Вашої техніки. Ми даємо гарантію на ремонтні роботи до 1 року
Будь-які питання щодо гарантійного обслуговування – можете обговорити з оператором нашого сервісного центру.

TRUETONE SERVICE – РЕМОНТ ТЕХНІКИ APPLE TRUETONE SERVICE – РЕМОНТ APPLE –
Гарантійні умови
На що поширюється гарантія?

Гарантія поширюється на проведену ремонтну роботу сервісним центром «Truetone Service», в тому числі на деталі, які були використані для ремонту чи усунення несправностей девайсу.

Для прикладу: гарантія на послугу «Заміна скла» поширюється на захисне скло, пластикову рамку, на якість склейки рамки захисної рамки та скла, а також якість склейки дисплею та скла.

Гарантійний термін
Термін складає від 3-х до 12-ти місяців та починається з видачі пристрою та підписання «Акту виконаних робіт»
Підтверджуючі документи
Підтвердженням гарантійних умов є «Акт виконаних робіт» по ремонту пристрою, у разі втрати цього документу Вам може бути відмовлено в гарантійному ремонті
Найчастіші причини відмови в гарантії
Чому ми можемо відмовити в гарантійному ремонті?
Пошкодження
01

Якщо є сліди механічних або ж інших пошкоджень, що не були вказані у акті виконаних робіт та які виникли за умисних дій чи з необережності Замовника.

Сліди розбору
02

Якщо на пристрої є сліди розбору, ремонту чи зміни/заміни внутрішніх компонентів девайсу, зміни конструкції чи схеми приладу.

Неправильний IMEI
03

Якщо серійний номер, IMEI чи MAC-адреса, яка знаходиться в пам’яті приладу, змінені, стерті чи пошкоджені і не можуть бути відновлені.

Пошкодження запчастини
04

Якщо після здійсненого ремонту замінена запчастина пошкоджена, деформована.

Експлуатація
05

Якщо були порушені умови експлуатації приладу, які встановлені виробником.

Нова поломка
06

Якщо виникла нова поломка, яка не зв’язана із попередніми ремонтними роботами та встановленими запчастинами.

Негарантійні випадки
На що гарантія не поширюється?
Пошкодження вологою

Гарантія не поширюється на прилади, що заливалися водою, були «втоплені» або ж піддавалися дії вологи у інших випадках.

Природний знос

На цілісність корпусних деталей, які піддаються природному зносу. Для прикладу це: корпус пристрою, скло, кришки.

Програмне забезпечення

Гарантія не поширюється також на програмне забезпечення в будь-якому вигляді.

Дані користувача

Гарантія не поширюється на дані користувача, які зберігаються або ж отримані з допомогою пристрою.

Заміна скла, окремо від дисплейного модулю

При наданні послуги по заміні скла (окремо від дисплейного модулю) гарантія не поширюється на роботу тачскріну, наявність та якість зображення, яскравість та кольорову гаму підсвітки.

Залишилися питання?
Отримайте безкоштовну консультацію!